Beszélő Disznósajt

Bölcsesség és hazafiság

Rónai Egon vendége voltam

2017. július 27. 22:08 - hertzfeld

Tegnap az ATV-ben Rónai Egon vendége voltam. A "róna" szó jelentése "alföld", ebből logikusan következik, hogy a "rónai" "alföldi"-t jelent, mely név mára már egyet jelent a homoszexualitással, családrombolással. Az Egon név az Aegonból származik - ez a cég biztosítással, pénzügyekkel, meg ilyen zsidós dolgokkal foglalkozik. 
Ezek után aligha lehettem meglepve, hogy az ATV műsorvezetője folyamatosan hazugságokkal provokált engem, mégsem voltam felkészülve arra a mérhetetlen gyűlöletre, ami körbelengte Egon auráját. Ám egyszer csak mélyen a szemébe néztem, és akkor mindent megértettem...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://beszelodisznosajt.blog.hu/api/trackback/id/tr3512695369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bohumil stejskal 2017.08.06. 19:59:23

Ez csodás volt baszod. :)))
süti beállítások módosítása